Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Pojištění domu

 o Navštíveno 1002x o
o 12.09.2011, 14:08 | C...arlos
Ahoj,

v nejbližší době chceme pojistit náš rodinný dům a chtěl jsem se zeptat na zkušenosti různých pojišťoven. Zatím mi pojišťovací makléř nabídl předběžný pojistky od AXA, Kooperativa, Generali, ČSOB a Allianz. Všude to na náš dům vychází plus mínus stejně.

Poradíte na co si dát pozor a o čem přemýšlet v případě uzavírání pojistky na dům.

díky


o 12.09.2011, 15:21 | Tuner#2
Má známá navezla do Allianz, dům a domácnost mají prý nejlépe pokrytou v dobrém slova smyslu pro klienta. Taky záleží jakou úroveň zvolíš, mají tam 3 stupně a buď to to chce úplně tu nejlevnější s tím, že to je jen na velké živly a jinak nic nedostane a nebo to chce tu nejdražší, kde už jsou třeba i spotřebiče KO po přepětí v síti. V těch levnějších to musí být po přímém úderu blesku což z 99% není a přijde to po síti. A takových úskalí je v těch levnějších víc. Proto platit buď málo a mít to čistě kdy náhodou požár a nebo platiti hodně, ale pak i nahlašovat sebemenší blbost.
o 12.09.2011, 15:27 | mr.brain
Přečíst pořádně pojistné podmínky... Platí nejen pro pojištění nemovitosti :)
o 12.09.2011, 16:26 | Ravo | Upraveno: 2011-09-12 16:29:23
jo...pročíst pojistné podmínky... osobně v tom vidím "klamání spotřebitele", protože i když mám já i manželka vysokoškolské vzdělání (technické a ekonomické), tak nás spolehlivě při čtení pojistných podmínek rozbolí hlava a plně tomu nerozumíme ani jeden. A to jsme se za dobu studií museli prokousat různými "nestravitelnými texty" a pochopit je...

Obvykle se nám to podaří jakštakš dekodovat až po několikerém čtení a usilovném přemýšlení.
Je to děsný boj a šílená pruda kterou bytostně nesnáším a nedivím se že to většina lidí vzdá.
A makléř (pojišťovák atd.) ti řekne jen to co chceš slyšet - přecejenom prodává produkt a je v tom víceméně úspěšně školen
o 12.09.2011, 18:54 | dalio
nedám dopustit na allianz ..... nechtěl jsem je , ale kolega pojišťovák mi nějak předělal pojistky a byl jsem rád , že mu mohu pomoci.....asi za 3týdny, neměl jsem ani ještě pojistku zaplacenou , při bouřce odešel přepětím motor na pojízdné bráně(stáří brány 10let). zavolal jsem kolegovi , a ten řekl - pošli mi fakturu a ofocené poškozené části....... v úterý přijela firma-opravila bránu, vystavila fakturu na 9000kč a já tu fakturu poslal ve 14.30hod na obecný mail allianzu , v 17.06hod mi přišel mail , že událost byla vyřešena a v pátek jsem měl peníze na účtě. podotýkám, že s allianz nemám jinak nic společného, nikdo z rodina tam nepracuje a kdyby bylo na mě , tak mám pořád pojištění v české poj.( od té doby nedám na allianz dopustit)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3075 sekund.